Extern bureaublad Vista home

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuuperz

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Dag,

Ik ben op zoek naar het volgende en ik hoop dat iemand van jullie hier ervaring mee heeft.

Ik wil mijn eigen computer vanaf andere PC's kunnen bedienen. Ik heb Vista Home Premium, dus ik moet gebruik maken van een programma om dit te kunnen realiseren.(toch?)

Nu ben ik op zoek naar een programma met de volgende eisen:
- Het programma moet alleen geïnstalleerd hoeven te worden op mijn eigen computer
- Vanaf de andere computer moet ik verbinding kunnen maken met de standaard windows 'verbinden met extern bureaublad' of door middel van het intypen van een adres in de browser.

Er moeten dus geen programma's geïnstalleerd hoeven te worden op de 'client' computer. Dit is bij de meeste programma's wel zo.

Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt!

Wat je moet doen is op de computer waar je wilt dat met met extern bureaublad kan komen de router / modem / netwerkkaart / firewall

Het instellen van extern bureaublad wordt aangegeven bij de helpfunctie van windows.

Wat je moet doen is op de computer waar je wilt dat met met extern bureaublad kan komen de router / modem / netwerkkaart / firewall

Het instellen van extern bureaublad wordt aangegeven bij de helpfunctie van windows.

Wouter, bedankt voor je reactie. Maar dat kan alleen maar met Windows Vista Business en Ultimate. Echter heb ik Vista Home Premium en daar zit dat niet in. Ik moet dus gebruik maken van een hulp programma. En mijn vraag is welke.

(Op deze pagina staat dat het niet mogelijk is met HP: http://www.vistacursus.com/show/105/17/Extern-Bureaublad.html : Let op! de functie extern bureaublad is alleen beschikbaar in Vista Business en Ultimate )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan