Extern Bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zigzag

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Berichten
4
Goedenavond,

ik heb Vista Home Premium en wou graag gebruik maken van extern bureaublad zodat ik ergens anders op mijn computer kan. Na wat rong gesurft te hebben kwam ik er achter dat dit niet kon met Home Premium. Maar ik las wel dat er een hack was die er voor zorgt dat het wel mogelijk is. Ik heb het geprobeerd en het werkt, alleen er is 1 probleempje. Het is alleen mogelijk met 1 account, de administrator account. Ik heb anders accounts aangemaakt maar wanneer ik daar dan verbinding mee wil maken komt er een foutmelding: dat het account niet de juiste machtiging heeft.. Met Vista Ultimate heb ik gezien dat je gebruikers kunt toevoegen, maar op mijn computer met Home Premium kan dat dus niet via MMC..

Heeft er iemand te maken met ditzelfde probleem en heeft het weten op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Thom
 
Ik zou beginnen met het UAC eens uit te schakelen.

Werkt dat niet zou ik voor dit probleem ook eens naar een hack zoeken ;-)
 
Wanneer ik het UAC uitgeschakeld heb, krijg ik de melding dat dit niet veilig is.. Klopt dit?

Ik heb geprobeerd ook een hack te zoeken zodat je gebruikers kan toevoegen maar niet gevonden:confused:
 
Ach, dat dit niet veilig zou zijn is relatief. Je moet het uitschakelen wil je vista 'handelbaar' maken. En UAC in xp was niet zoals in vista. En heb je het gevoel dat je met xp met een onveilig systeem hebt gewerkt?
 
Nee dat is ook weer waar :p

Ik denk dat het niet lukt, ik kan nergens vinden hoe je gebruikersaccounts, zonder administrator rechten, kan toevoegen..

Iemand nog enig idee hoe dat wel kan..?
 
waarom niet remote desktop downloaden van microsoft? installen.
 
je kan altijd programma's gebruiken zoals vnc (is ook een gratis versie van...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan