Extern bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

schrale1

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2005
Goede dag,
weet niet of mijn vraag hier op zijn plaats is........maar toch,

Heb een laptop met een kapot scherm aangesloten op de TV.......werkt perfect
op de laptop staat XP prof met serv pack 3
verder draaien er nog 2 laptops met vista en een desktop met xp
alles werkt draadloos behalve de desktop en de laptop zonder scherm.

(dit alles via een asus router WL- 520G)

Ook het thuisnetwerk werkt perfect ,zie alle computers op alle PC's en mappen delen en openen is ook geen probleem
Nu wil ik met mijn eigen laptop met XP home versie de laptop zonder scherm met pro versie aan sturen via een extern bureaublad.Opties in systeem map aangevinkt voor hulp op afstand via bureaublad naar externe verbindingen,dan computer en meer opties.
Dan komt er een pictogram met mshome te staan,klik ik die aan dan staat er er bevinden zich geen terminalservices in dit domein of deze werkgroep........hier loop ik vast.

wie kan mij verder helpen of weet waar dit duidelijk omschreven staat?:thumb:

Met vriendelijke groet ........Schrale

Goede dag,
weet niet of mijn vraag hier op zijn plaats is........maar toch,

Heb een laptop met een kapot scherm aangesloten op de TV.......werkt perfect
op de laptop staat XP prof met serv pack 3
verder draaien er nog 2 laptops met vista en een desktop met xp
alles werkt draadloos behalve de desktop en de laptop zonder scherm.

(dit alles via een asus router WL- 520G)

Ook het thuisnetwerk werkt perfect ,zie alle computers op alle PC's en mappen delen en openen is ook geen probleem
Nu wil ik met mijn eigen laptop met XP home versie de laptop zonder scherm met pro versie aan sturen via een extern bureaublad.Opties in systeem map aangevinkt voor hulp op afstand via bureaublad naar externe verbindingen,dan computer en meer opties.
Dan komt er een pictogram met mshome te staan,klik ik die aan dan staat er er bevinden zich geen terminalservices in dit domein of deze werkgroep........hier loop ik vast.

wie kan mij verder helpen of weet waar dit duidelijk omschreven staat?:thumb:

Met vriendelijke groet ........Schrale

Als Ik Jou Was Zou Ik Hier Eens Naar Kijken ... Werk Naar Mijn Weten Beter
http://www.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup_nl.exe Dit Is TEAMVIEWER Instaltie :) DIT OP je Laptop Zetten En Op De Andere Laptop
Dan Kan Je Zo Conecte Via Internet

externbureaublad

Bedankt werkt perfect.

is er een mogelijkheid om direct in te loggen zonder een antwoordt te moeten geven van uit andere pc.....

Schrale

Bedankt werkt perfect.

is er een mogelijkheid om direct in te loggen zonder een antwoordt te moeten geven van uit andere pc.....

Schrale

NEeh dat is niet mogelijk :)

Als u vraag goed is beantwoord .. zet dan een slotje op het topic
dan kunnen andere mensen weten dat dit opgelost is (mensen met het zelfde probleem)

externbureaublad

was ik al bang voor...........ik zie al een andere op lossing nogmaals bedankt voor de zeeeeeeeeeeeer snelle oplossing..........super!!!!!!

Schrale:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan