Extern Harde Schijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ruty
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruty

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2011
Ik heb een extern harde schijf nodig, altijd handig ;)

Weet iemand een goeie winkel/website waar ik hem kan kopen?

Ik ken er zat maar waar het goedkoop is en goeie kwaliteit, i have no idea

via USB is wel handig, en 1 TB graag. (GB's zijn uit:P)

Bij het aanschaffen van één externe schijf adviseer ik altijd er rekening mee te houden dat hij op gegeven moment het loodje legt. Zorg je op tijd voor een backup? Zorg ervoor dat je data op twee plekken staat (harde schijf, usb-schijf, dvd).
Kijk eens voor een overzicht op: tweakers.net
Als je ongeveer 300 euro zou kunnen uitgeven, adviseer ik een NAS met 2 schijven.

Nice dingetje, ga hem proberen bij mycom te scoren binnenkort :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja...Ik zag later dat die bij mycom niet meer beschikbaar was.Infomeren of die dat wel weer komt.Maar er staan er nog meer..;)

Succes

Mycom sowieso een geweldige zaak met (fysiek dan) deskundige medewerkers. WD prima HD's. Ik heb al jaren 5 (verschillende types) HD van WD in gebruik.

Ja misschien wel maar aangezien 3.0 wel 2.0 ondersteunt en 2.0 geen 3.0 ga ik toch liever voor 2.0 ;)

Ach...Ik denk dat voor dit geval niet eens zoveel uitmaakt of het 2.0 of 3.0 is.Aan de uitspraak van de ts'r te zien is het alleen voor gebruik evt back-up of wat data.Anders zou die wel een specifiek doel aangegeven hebben.
Ik heb een extern harde schijf nodig, altijd handig

lol wie zegt dat usb 3 niet op usb 2 kan

Wanneer jij een device hebt die gebruik maakt van usb 3.0 kun je die niet in een computer steken die gebruik maakt van 2.0 :P

Dat gaat niet werken...

Nee het is wel de bedoeling om hem intensief te gaan gebruiken hoor :P

Maar voornamelijk voor backups inderdaad.

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
Nouw tegen een artikel ga ik niet opbotsen :P

Maar bij usb 1.0 en 2.0 werkt dit wel zo.

En over het algemeen is het zo dat wanneer de connector de versie van de device niet ondersteund het in sommige gevallen problemen kan geven.

Laatst bewerkt:
ik heb zelf een usb 3.0 hdd ik kan die ook gebruiken op mijn 2.0 usb poort op mijn laptop hoor

tzou dan al goe zijn als ik miij hdd enkel op een een 3.0 usb poort kan gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan