Ongeveer 2 weken geleden heb ik de Samsung HX-DU020EC gekocht. Meteen gepartitioneerd, alles deed het perfect. Toen moest ik mijn laptop opnieuw van Windows 7 voorzien... Dus al mijn belangrijke bestanden, 800GB aan data op deze harde schijf gezet. (Laptop met een TB harde schijf, die ik nu inmiddels gepartitioneerd heb)
Nu was ik vergeten om de schijf los te koppelen tijdens het installeren van Win7.
En dus mijn probleem:
Als ik de schijf aansluit op mijn laptop hoor ik geen geluidje dat er een usb-apparaat is aangesloten, de schijf is nog in apparaatbeheer, noch schijfbeheer te vinden.
Ook op mijn pc met Win7, het zelfde verhaal.
Wel zodra ik hem aan sluit gaat het lampje branden, en hoor ik de schijf draaien. Het lampje hoort te gaan knipperen bij verbinden...
En nog iets raars. Op de pc beneden, met XP kan ik de schijf probleemloos benaderen, al 1 van de partities geherformateerd, maar dit mag niet baten...
Iemand enig idee hoe ik mijn schijf weer normaal kan krijgen?
Nu was ik vergeten om de schijf los te koppelen tijdens het installeren van Win7.
En dus mijn probleem:
Als ik de schijf aansluit op mijn laptop hoor ik geen geluidje dat er een usb-apparaat is aangesloten, de schijf is nog in apparaatbeheer, noch schijfbeheer te vinden.
Ook op mijn pc met Win7, het zelfde verhaal.
Wel zodra ik hem aan sluit gaat het lampje branden, en hoor ik de schijf draaien. Het lampje hoort te gaan knipperen bij verbinden...
En nog iets raars. Op de pc beneden, met XP kan ik de schijf probleemloos benaderen, al 1 van de partities geherformateerd, maar dit mag niet baten...
Iemand enig idee hoe ik mijn schijf weer normaal kan krijgen?