External hdd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Molenaar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
2
Hallo,

Ik had vandaag al mijn data van mijn external hdd gekopierd naar de harddisk van mijn computer.
Daarna had ik alle data van mijn external hdd verwijdert, Want ik wou mijn external hdd formateren naar een fat 32.
Maar nadat ik alle data van mijn external hdd verwijdert hard werd het niet meer herkend als een schijf.

Data dat zou kunnen helpen:

Mijn external hdd: http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=304&lang=en
Want ik zocht al naar een soort van stuurprogramma maar ik kon niks vinden.

Als ik via Computer-Apparaten en Printer ga zie ik mijn external hdd daar staan, Maar wanneer ik erop klik staat er niks bij volume.
Wanneer ik op vul folume in klik komt alles er weer bij te staan van 930 gb etc.
Maar wanneer ik op OK klik en terug ga om te controleren of het nog steeds ingevult is is het weer leeg.
Ik ben buiten raad kan iemand me helpen a.u.b
Bij voorbaat dank

Edit: Als ik doe van werk de stuurprograma bij staat er meest recente stuurprogramma is al geinstaleerd geen nieuwe stuurprogramma gevonden.

Edit: Het station kan ik ook zien bij apparaat beheer het staat gewoon onder schrijfstations volgens mij moet ik de external hdd een station toewijzen enig idee hoe ik dat doe?

Edit: Edit: Ik heb weer iets nieuw geleerd het apparaat bestaat dus uit de hardeschijf en de usb massaopslag de locatie van de hardeschijf verwijst naar de usb massaopslag en de locatie van de usb massaopslag verwijst naar Port_#0003.Hub_#0005

Edit: Opgelost
 
Laatst bewerkt:
Kijk of Schijfbeheer de externe schijf wél ziet:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> diskmgmt.msc
Maak het venster maximaal groot.
Kijk in het onderste deelvak of je daar de externe harde schijf ziet staan en of daar nog partities op aanwezig zijn.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan