Externbureaublad instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Papayork

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2004
Berichten
20
Op mijn werk heb ik een PC staan met XP, heb daar externe gebruiker toegevoegd en ik wil nu deze PC op afstand gaan beheren echter ik krijg geen verbinding met de PC, wie weet hoe dit kan?
 
als je vanuit thuis je pc op het werk wilt gebruiken moet je via je modem verbinding maken met het bedrijfsnetwerk,klik dan op start,bureau acces,communicatie,verbinding met extern bureaublad.typ je gebruikersnaam en de naam van de externe computer in het venster en klik op verbinding maken,typ het wachtwoord in het venster en klik ok
 
Als je achter een firewall op het werk zul je eerst daar toegang toe moeten krijgen, wij werken hier met een rechtstreekse verbinding van buiten af naar binnen dus dan heb je niet veel problemen daarmee. Ook moet je als je externe bureaublad wilt gebruiken je aanmelden bij een eventuele domein/werkgroep in je bedrijf. Dan nog betwijfel ik of je toegang kan krijgen op je pc in het bedrijf, waarschijnlijk moet een beheerder je daar toegang voor geven. Overigens vertel ik dit uit eigen ervaring so no comments als het bij jullie anders gaat plzz.
 
Kun je me uitleggen hoe je dit doet, want heb het geprobeerd maar lukt nit
Geplaatst door smilie
als je vanuit thuis je pc op het werk wilt gebruiken moet je via je modem verbinding maken met het bedrijfsnetwerk,klik dan op start,bureau acces,communicatie,verbinding met extern bureaublad.typ je gebruikersnaam en de naam van de externe computer in het venster en klik op verbinding maken,typ het wachtwoord in het venster en klik ok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan