Externe beeldscherm aansluiten op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

grolschtukker

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Ik weet niet waar mijn probleem precies onder valt (Laptop, Beeldscherm of Videokaart), daarom stel ik hem hier maar.

Ik wil een 2de beeldscherm aan mijn laptop koppelen. Beeldscherm is een Samsung SyncMaster 172v. Laptop heeft een videokaart van "Mobile Intel 945 Express Chipset Family.

Ik kan hem ook wel gewoon aansluiten. Mijn computer herkent hem ook uitstekend, alleen het beeldscherm wil niet aan, en het lampje van het beeldscherm blijft maar knipperen? Waarom gaat die niet gewoon aan? Ik heb trouwens windows 7.

Ik heb al gekeken naar de drivers van de videokaart die waren gewoon up to date.

De meeste laptops schakelen automatisch over naar de externe beeldscherm.
Ook beschikken de meeste over een toets waarmee je kan wisselen van scherm.
Verder moet je toch anders zoeken in de instellingen(drivers) van je videoadapter.

De meeste laptops schakelen automatisch over naar de externe beeldscherm.
Ook beschikken de meeste over een toets waarmee je kan wisselen van scherm.
Verder moet je toch anders zoeken in de instellingen(drivers) van je videoadapter.

Ik had al een vermoeden dat het daar aan zou liggen. Hoe kan ik bij die instellingen van de Drivers komen, en wat raadt je me aan?

heey grolschtukker,

mischien dat het een dom antwoord is maar moet het toch wel even vragen,

heb je bij je bureaublad al op rechtermuisknop gedrukt en vervolgens eigenschappen,
en dan op het tabblad instellingen beeldscherm 2 geselecteerd

En hier "windows bureaublad uitbreidden naar deze monitor" aangevinkt?????

Ddoeg,

name100

heel simpel ( bij mij tenminste )

als je de laptop doormiddel van s video op je tv heb aangeloten , krijg je als je een film opent met bv vlc player een soort extra optie als je een rechtermuisknop klik in je buro blad .
onder grafische opties kan je de film dan afspelen op je tv .

dus ....

laptop op je tv aansluiten met s-video

film afspelen in klein scherm ( vlc-player )

dan in buroblad rechter muis knop .

grafische optie's

en dan tv kiezen

of zoals jij het 2e beeldscherm .

bij mij werkt het perfect op mijn medion notebook met de mobile intel 945 family chipset ( dezelfde als jij )

loat mien moar efkes wetten of't e lukt is

ha ha succes ut wenters !

Laatst bewerkt:
heey grolschtukker,

mischien dat het een dom antwoord is maar moet het toch wel even vragen,

heb je bij je bureaublad al op rechtermuisknop gedrukt en vervolgens eigenschappen,
en dan op het tabblad instellingen beeldscherm 2 geselecteerd

En hier "windows bureaublad uitbreidden naar deze monitor" aangevinkt?????

Ddoeg,

name100

hoeft helemaal niet . tis heel simpel .
nix 2e beeldscherm . hoef je nix mee te doen

die van mij is de standaard oplossing meesal word deze gebruikt voor als het beeldscherm permanent word aangesloten.

(en het hangt van persoon af die er mee gewend is ik ben dit gewend om te doen er zijn vele wegen die naar rome leiden:thumb:)

Wat winterswijk zegt zou kunne dit weet ik niet

maar snap je mijn uitleg of moet ik even een plaatje invoegen met hierop het antwoord (als dit mogelijk is dan he;))

en hoe sluit jij je beeldscherm aan met behulp van een blauw stekkertje wit stekkertje of anders??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan