externe brander wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
ik heb een herkenningsprobleem met een philips externe brander. Deze oudere brander heeft een usb kabel die eerst geinstalleerd moet worden. Hij hoeft het nog maar een keer te doen, om mijn documenten van de laptop te halen. Is er een truc om herkenning onder win 98 te bewerkstelligen? De windowsinstallatie op de laptop is niet in goed conditie, maar ik weet ook niet hoe ik die kan verbeteren zonder alles te wissen . De laptop is een acer 466 HZ

Hallo je schrijft dat je win98 hebt is dit win98 of win98SE.
Om de cd-speler correct te laten werken heb je minimaal win98SE nodig om de USB poorten correct te laten werken.

he, robbie!

het is win 98, niet 98 SE. de brander heeft nooit goed gefunctioneerd. als het dat is hoef ik die brander niet weg te gooien, bedankt dus. nu het volgende: kan ik op zo'n bijna volle schijf nog een ander windows insatalleren? gewoon XP eroverheen, helpt dat voor de herkenning van de usb-poorten? groeten henryy

Ik weet niet wat voor soort systeem je hebt.
Maar voor xp heb je toch voldoende geheugen nodig (min 256 mb) en een beetje processor.
En hoeveel ruimte heb je nog vrij op de HD?
Ik denk dat je eerst beter kan kijken naar iemand met nog een 98SE cd.. dit zal makkelijker passen dan XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan