Hallo,
Wie kan mij helpen?
Ik heb een grote Excel-sheet met 12500 regels en 30 kolommen.Daar worden alerlei berekeningen uitgevoerd. Die sheet haalt gegevens uit vier kleinere Excel-sheets die elke dag worden aangepast. Nou moet ik elke dag raporten maken uit die grote excel-sheet door mideel van filteren en dat kost veel tijd. Daaroom wil ik het in Access laten doen.Hoe kan ik het best aanpaken? Ik heb de Access-tabel proberen te linken naar die grote Excel-sheet maar dat ging niet-hij liep elke keer vast als ik rapporten in Access probeerde te maken. Nu doe ik het zo dat ik hem elke dag importeer uit de Excel, omdat die steeds verandert, er komt kolom bij elke dag.Kan ik die berekeningen die Excel gebeuren ook in Access uitvoeren en hoe?
Alvast bedankt,
Sergio
Wie kan mij helpen?
Ik heb een grote Excel-sheet met 12500 regels en 30 kolommen.Daar worden alerlei berekeningen uitgevoerd. Die sheet haalt gegevens uit vier kleinere Excel-sheets die elke dag worden aangepast. Nou moet ik elke dag raporten maken uit die grote excel-sheet door mideel van filteren en dat kost veel tijd. Daaroom wil ik het in Access laten doen.Hoe kan ik het best aanpaken? Ik heb de Access-tabel proberen te linken naar die grote Excel-sheet maar dat ging niet-hij liep elke keer vast als ik rapporten in Access probeerde te maken. Nu doe ik het zo dat ik hem elke dag importeer uit de Excel, omdat die steeds verandert, er komt kolom bij elke dag.Kan ik die berekeningen die Excel gebeuren ook in Access uitvoeren en hoe?
Alvast bedankt,
Sergio