Externe disck

• Onderwerp starter Onderwerp starter 85845
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

85845

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Ik heb een foutje gemaakt en ben nu mijn gegevens en mijn externe schijf kwijt, maar ik ben ook mijn software kwijt van mijn Samsung externe schijf serie nr. E271J102701753 Mod. HX-DUO10-EC
wie kan mij helpen, diverse programma's geprobeerd zoeken bij Samsung kom er niet uit, wie helpt mij ??
Groetjes nr. 85845

wat probeer je te doen..
je wilt gegevens terug?

is de schijf nog benader baar?

wat heb je precies fout gedaan?

Externe Samsung schijf

De schijf is niet benaderbaar maar ik heb gemerkt dat hij nog in het systeem zit, maar hij is daar ook niet te benaderen, mijn gegevens die op die schijf staan ben ik kwijt,
dus op ik eerst de schijf op proberen te installeren met de software !
Het is gekomen door een back-up te maken van mijn laptop, en voor ik het wist was ik alles kwijt.
Als ik de schijf aansluit op mijn laptop, is hij daar aanwezig, maar ik kan hem niet overbrengen naar mijn pc ?
Je weet nu zo,n beetje wat er is gebeurt, misschien kan je er wat mee?
alvast bedankt, groetjes

Blijft een lastig verhaal zo
als ik het goed begrijp heb je dus een externe HDD die wel gezien word door je laptop maar niet door je desktop pc?

verder worden externe schijven automatisch gedetecteerd en heb je daar dus geen extra software voor nodig.

Kijk eens of je met het programmaatje Recuva nog het een en ander terug kan halen?
heb het gevoel namelijk dat je de schijf hebt geformatteerd.

http://www.piriform.com/recuva

Laatst bewerkt:
Ik heb het na veel werk zelf weten op te lossen, zodat hij weer aanwezig is en weer kan gebruiken, groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan