externe disk

Status
Niet open voor verdere reacties.

benjamino

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2005
ik heb een westerndigatal harde schijf op usb poort aangesloten ,Ze werkt normaal denk ,maar als ik ga kijken bij deze computer staat er geen icoontje,zoals bij mijn andere schijven ,er staat zoiets als een bestandblad ofzoiets ,Weet iemand of dat normaal is ,of ik dat kan veranderen ?Voor de" rest geeft ze overal aan dat ze in orde is ?

Als je kijkt in deze computer dan staat de externe
schijf als nieuwvolume met de schijfnaam.

ja die staat daar met het volume op ,en kan die open doen en daar staan wa progra is van mij enzo ,tis alleen juist dat icoontje zoals een harde schijf word aan getoond ,dat daar iets anders staat hè

Als het goed is staat hij ook in schijfdefagmentatie.

Dan kan je toch proberen om er wat op te zetten en kijken of alles werkt.

Tsja, ik heb daar nog niet naar gekeken. Allicht dat een icoon van een externe anders is dan van een interne.
Waar het om gaat...........staat die schijf in je verkenner als een extra schijf? Heb je er plotseling een F bij die je nooit had.
Daar draait het om.

Bij mij is het icoon het zelfde als wat een ander schijf aan geeft, ik heb ook een externe schijf aan gesloten maar ik moest het via bepaalde regels doen, ik hoop dat je dat begrijpt.

start:
configuratiescherm:
systeembeheer:
computerbeheer:
schijfbeheer:

Dan naar de betreffende schijf, daarna verwijderen of aanmaken van partities.

@ Humpe, waarom zou benjamin die schijf willen verwijderen???
@ Benjamino, waarom plaats je niet even een screenprint.
Dat lijkt me duidelijker.

Ik heb het er niet over hoe Benjamino moest doen, en ik begreep dat hij bij zijn schijf kon.

Ik heb alleen verteld wat mycom vertelde hoe ik de externeschijf moest aansluiten, en ik dacht dat het via partitie exert 8.0 daar voor nodig had.

Laatst bewerkt:
Ik zou maar eens even afwachten tot benjamino weer reageert en vertelt of hij zijn externe wel in de verkenner ziet.

en ik dacht dat het via partitie exert 8.0 daar voor nodig had.
Partitie expert heb je nodig als je partities wilt maken.
Benjamino heeft een ander probleem, als het al een probleem is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan