Externe DVD brander gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Ik ben vandaag een keertje lui en heb eens gemeend niet het gehele w w w af te stropen, maar te vertrouwen op de adviezen van Helpmij lezers.

Ik heb mijzelf een netbookje kado gedaan (vandaag geleverd gekregen). Het netbookje heeft uiteraard geen DVD drive (brander) aan boord. Ik ben daarom op zoek naar een externe USB brander (Windows 7 is het OS op het netbookje)

Wie heeft er zo'n externe brander, welk merk en type en wat is zijn / haar ervaring met deze brander?

Harry, dank voor je snelle reactie.
Ik had hier en daar al wat merken aangeklikt en bekeken, maar wat bijzonder opvalt is dat bij het OS maar zeer zelden 7 wordt genoemd. Bij de meerderheid van de externe branders houdt het bij Vista wel op. Het verbaast mij een beetje, want 7 is er toch al weer een maandje of wat en daarnaast wisten de fabrikanten in de zomer dat 7 eraan zou komen in het 3e / 4e kwartaal van dit jaar.

Daar ik bij Misco reeds goede koop / aflever ervaringen heb én omdat ik eindelijk weer eens wat over Windows 7 lees én omdat ik ook een leuke muis moet hebben voor mijn netbookje én een tasje én omdat Misco precies de dingen heeft die ik zoek, zal het deze wel gaan worden.

Hoi !

Lijkt me helemaal niks mis mee, enne......2 x een TFT-scherm besteld bij @Misco tot volle tevredenheid !

Plezier met je aankopen,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan