zit eraan te denken om een ide-usb kabel te kopen (http://www.dansdata.com/rdriver.htm), en dan mijn interne dvd brander eraan hangen zodat ik op verschillende computers kan branden. wat is jullie ervaring hiermee. uit artikel lees ik dat het in ieder geval niet heel snel zal zijn.
de computer waar de dvd brander uit komt heeft usb 1.0 of 1.1 en de laptop usb 2.0. verder vraagt ik me af of ik niet een externe harde schijf moet kopen en die dan met usb aan de usb 1.0 computer hangen. maar zal een cd branden dan niet helemaal traag zijn??
zit nog een beetje de mogelijkheden te bekijken. data overzetten naar de usb 1.0 computer is namelijk een beetje veel werk en is erg langzaam.
dus opties zijn:
-ide-usb kabel + interne dvd brander extern maken
-externe hard disc + interne dvd brander (in usb 1.0 computer)
-externe dvd brander (te gebruiken met usb 2 laptop en usb 1.0 computer)
de computer waar de dvd brander uit komt heeft usb 1.0 of 1.1 en de laptop usb 2.0. verder vraagt ik me af of ik niet een externe harde schijf moet kopen en die dan met usb aan de usb 1.0 computer hangen. maar zal een cd branden dan niet helemaal traag zijn??
zit nog een beetje de mogelijkheden te bekijken. data overzetten naar de usb 1.0 computer is namelijk een beetje veel werk en is erg langzaam.
dus opties zijn:
-ide-usb kabel + interne dvd brander extern maken
-externe hard disc + interne dvd brander (in usb 1.0 computer)
-externe dvd brander (te gebruiken met usb 2 laptop en usb 1.0 computer)