Externe Geluidskaart!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JelmerK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Hallo Helpmij,

Ik draai met mijn pc via BPM studio! Nu heb ik een nieuwe pc gekocht maar deze heeft maar 1 geluidskaart. Toch wil ik op mijn mengtafel 2 kanalen gebruiken. Dus player A op kanaal 1 van mijn mengtafel en Player B op kanaal 2. Ik kan nu dus alleen kanaal 1 van mijn mengtafel gebruiken waar zowel player A als player B op afspeelt. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!

Ik heb geen verstand van mengtafels en zo, maar als het om een extra geluidskaart gaat, er bestaan usb externe geluidskaartjes. Je plugt hem in een usb poort en klaar (en drivertje etc etc). Ik heb er één van delock, had er een van könig, maar die zou ik niet aanraden. Maar verhaal gaat mijn pet wat te boven, dus als dat niet is wat er gevraagd werd, dan sorry.

Dit is inderdaad wat ik bedoel... is het niet zo dat de externe geluidskaart de vastgebakken geluidskaart op het moederbord deactiveerd?

Laatst bewerkt door een moderator:
als je een deftige set hebt denk ik toch dat je een deftige geluid s kaart nodig hebt

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb twee berichten van je aangepast, het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders erg lang met dezelfde tekst.

Weet je wat het is..... het is niet mijn eigen set... het is voor een verenigingsgebouw. Dus vaste installatie, en word alleen op zaterdagavond redelijk open geschroefd!

Hallo Jelmer,

Ook al heb je twee geluidskaarten ben ik bang dat de software (BPM Studio) er maar 1 tegelijk kan gebruiken.
Software is ook bedoeld om mee te mixen (Djen). (In de software dus niet extern) wel kun je de software met een "controler" bedienen.

Handleiding eens opgezocht. Software kan wel meerdere uitgangen kiezen. :)
http://www.alcatech.com/html/ (Pagina 65)
Een surround (5.1) geluidskaart kan doen wat jij wilt.
(Front voor A en Rear voor B)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan