Externe hard disk word niet meer gedetecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

leukme05

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo mensen,

Ik wou mijn windows opnieuw instaleren dus heb ik backups op mn WD My passport externe hard disk gemaakt. Nu staat windows er weer op maar de externe HDD word niet meer herkend. LED op de HDD knippert en je voelt en hoort hem nog draaien en je hoort geen windows geluid dat je iets connect hij tikt NIET dus hij is niet kapot want hij doet het nog wel op een andere PC wat kan ik doen heb snel hulp nodig.

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Mvg,
Sander

Laatst bewerkt:
Probeer eens via systeembeheer, computer beheer en dan schijf beheer de schijf te initialiseren.
NIET formatteren!
succes ermee

Alle drivers na de installatie ook geïnstalleerd?
Welke windows staat er niet, overigens.
Ook de gebruikte hardware niet.

Probeer eens via systeembeheer, computer beheer en dan schijf beheer de schijf te initialiseren.
NIET formatteren!
succes ermee

Hallo,

Als aller eerste bedankt voor je snelle reactie. maar ik weet niet of ik helemaal snap wat je bedoelt met initialiseren want ik alles al geprobeerd vernieuwen en ik weet ik allemaal wel niet. Ik heb naast me een windows RT tablet staan die leest hem wel gewoon zonder problemen maar ik kan helemaal niks op mn eigen PC over dat ding niet eens een onherkend USB apparaat hij is er gewoon helemaal niet.

Mvg,
Sander

Alle drivers na de installatie ook geïnstalleerd?
Welke windows staat er niet, overigens.
Ook de gebruikte hardware niet.

Ik heb inmiddels de drivers hadmatig geinstaleerd normaal doet die dat zelf maar het enige wat ik doe is de USB stekker in de PC en verder gebeurd er niks.

Mvg,
Sander

Controleer in apparaatbeheer de USB items eens.

Als dat ding op een andere PC/laptop wel werkt zit het toch in de drivers.

Controleer in apparaatbeheer de USB items eens.

Als dat ding op een andere PC/laptop wel werkt zit het toch in de drivers.

Ik kan in apparatenbeheer helemaal niks vinden. Dat is juist het stomme ik snap er helemaal niks van :S

Op de vraag welke windows en hardware geen antwoord mogen ontdekken, is dat geheim?

Die windows staat op de PC, daar de info van dus, lees m'n sig eens?
Denk niet dat windows op de externe schijf staat.:cool:

Hiermee wordt bedoeld,
Ga naar systeembeheer en
kies computerbeheer en
kies schijfbeheer
dan ziet het scherm er bv zo uit:
schijfbeheer.jpg
Rechter muisknop op de betreffende schijf en
kies dan initialiseren.

Op de vraag welke windows en hardware geen antwoord mogen ontdekken, is dat geheim?

Nee idd ik heb een zelfbouw PC met AMD FX 8350 16 GB ram op 2400mhz een EVGA Geforce GTX680 een Seagate barcuda 1 TB hard Drive en een 120 GB kingston hyperX SSD 1000watt voeding en een Asrock 990FX extreme 4

Ik weet niet of het veel bestanden zijn, maar anders kan je ook de externe hdd op een andere pc aansluiten die hem wel pakt, deze dan op die pc delen, en dat via het netwerk er bij op de pc met schone windows er op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan