afweringsgebed
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 feb 2013
Mijne heren en vriendinnen,
Dit is een lang verhaal, dus wees gewaarschuwd - maar het probleem is (voor mij) dan ook 'groot'.
Het geval wil dat ik sinds 2 weken mijn externe harddisk niet meer kan benaderen.
Met het programma Acronis Disk Director 11 kan ik wel browsen op de schijf maar niets via opties eraf halen.
Bijvoorbeeld om bestanden te verplaatsen.
Hiermee bedoel ik dat ik alles kan zien wat erop de schijf staat, maar niet eraf kan halen.
Na 1 week (7 dagen) chkdsk /f gedraaid te hebben nog steeds geen resultaat.
Volledig uit laten razen, maar aan het einde... voltooid en hoop bla, bla maar verder niets.
Was wel klaar, maar na het opnieuw opstarten kende hij de schijf nog steeds niet.
Chkdsk /f ziet de schijf, herkend de schrijf ook en is er ook druk mee maar ik kom niet verder.
chkdsk /f weet hoe die heet welke USB poort hij zit enz.
Door dat chkdsk gepruts, is de schijf nu wel vol gelopen.
Ik heb hem er zelfs uit het externe kastje gehaald en rechtstreeks op een IDE poort van de computer aangesloten.
Maakt niets uit...
Hij wil niet, wellicht dat iemand een brilliant id heeft?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Dit is een lang verhaal, dus wees gewaarschuwd - maar het probleem is (voor mij) dan ook 'groot'.
Het geval wil dat ik sinds 2 weken mijn externe harddisk niet meer kan benaderen.
Met het programma Acronis Disk Director 11 kan ik wel browsen op de schijf maar niets via opties eraf halen.
Bijvoorbeeld om bestanden te verplaatsen.
Hiermee bedoel ik dat ik alles kan zien wat erop de schijf staat, maar niet eraf kan halen.
Na 1 week (7 dagen) chkdsk /f gedraaid te hebben nog steeds geen resultaat.
Volledig uit laten razen, maar aan het einde... voltooid en hoop bla, bla maar verder niets.
Was wel klaar, maar na het opnieuw opstarten kende hij de schijf nog steeds niet.
Chkdsk /f ziet de schijf, herkend de schrijf ook en is er ook druk mee maar ik kom niet verder.
chkdsk /f weet hoe die heet welke USB poort hij zit enz.
Door dat chkdsk gepruts, is de schijf nu wel vol gelopen.
Ik heb hem er zelfs uit het externe kastje gehaald en rechtstreeks op een IDE poort van de computer aangesloten.
Maakt niets uit...
Hij wil niet, wellicht dat iemand een brilliant id heeft?
Alvast bedankt voor het meedenken.