Externe harddisk delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie85

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Mijn collega wil haar externe harde schijf met een andere collega delen. Ik weet hoe je instelt om de externe harde schijf te delen, maar dat is maar tijdelijk. Mijn vraag is of de rechten/toegang tot de schijf vast gezet kan worden.

Mijn collega zet haar harde na elke werkdag ook uit. Ik weet niet of dat enig invloed op ditgene heeft. Haar is in het verleden ook verteld om haar harde schijf na elke werkdag af te sluiten. Waarom is dat?

Ik hoop dat jullie me hier bij kunt helpen.:thumb:

De collega wil haar schijf delen met een ander maar is dat op dezelfde PC? Of wil ze de schijf afkoppelen en aan een ander geven?

Ik vraag dat omdat me niet duidelijk is wat je bedoelt met rechten die maar tijdelijk zijn.

Ik vraag me even af nu of het mogelijk is om op een 'stand alone' pc rechten te geven op afzonderlijke mappen. Je kunt wel je 'documents en settings' map persoonlijk maken maar ook afzonderlijke mappen?

Ik denk eerder dat de TS bedoelt dat de externe hdd gedeeld moet worden in een netwerk. Volgens mij is dat hetzelfde principe als met een interne hdd delen.

Zoiets vermoedde ik al. Dus met geen enige mogelijkheid om vast toegang te geven?

De collega wil haar schijf delen met een ander maar is dat op dezelfde PC? Of wil ze de schijf afkoppelen en aan een ander geven?

Ik vraag dat omdat me niet duidelijk is wat je bedoelt met rechten die maar tijdelijk zijn.

Ik vraag me even af nu of het mogelijk is om op een 'stand alone' pc rechten te geven op afzonderlijke mappen. Je kunt wel je 'documents en settings' map persoonlijk maken maar ook afzonderlijke mappen?

Mijn collega wil haar harde schijf op het werk delen met een andere collega. Ik zorg ervoor dat de andere collega er op kan. door de schijf te delen. Maar na een paar dagen kan dat niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan