Henkdrum
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jan 2002
Vanmorgen met mijn nog ietwat slaperige kop meteen in E:\ bij de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices en HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices1 ( en hier ging het denk ik fout) alles weggehaald vervolgens opnieuw Ge reboot.
Wel overigens even een system restore punt gemaakt, zo wakker was ik nog wel.
Bij het rebooten in E:\ ging ie eerst C:\ op fouten kontroleren, kan geen kwaad.
Toen opstarten kwam ie niet verder dan bureaublad en sloeg ie weer uit en ging weer opnieuw booten en schijf controle C:\ doen.
In C:\ gereboot vervolgens schijfcontrole op E:\ plus defragmenteren E:\ daarna weer booten in E:\.
Weer hetzelfde verhaal.
system restore in E:\ dan maar in veilige modus.
Nu werkt alles weer naar behoren voor zover ik dat kan overzien.
in HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ staat MountedDevices plus
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices1.
Externe schijf nog steeds niet te zien in E:\.
Ik heb het nu wel gezien, heb tenslotte een snelkoppelijng op mijn bureau blad dus.
:shocked:
Wel overigens even een system restore punt gemaakt, zo wakker was ik nog wel.
Bij het rebooten in E:\ ging ie eerst C:\ op fouten kontroleren, kan geen kwaad.
Toen opstarten kwam ie niet verder dan bureaublad en sloeg ie weer uit en ging weer opnieuw booten en schijf controle C:\ doen.
In C:\ gereboot vervolgens schijfcontrole op E:\ plus defragmenteren E:\ daarna weer booten in E:\.
Weer hetzelfde verhaal.
system restore in E:\ dan maar in veilige modus.
Nu werkt alles weer naar behoren voor zover ik dat kan overzien.
in HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ staat MountedDevices plus
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices1.
Externe schijf nog steeds niet te zien in E:\.
Ik heb het nu wel gezien, heb tenslotte een snelkoppelijng op mijn bureau blad dus.
:shocked: