Externe harddisk op RDR-HX950 DVD recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Ik ben in bezit van een RDR-HX950 DVD recorder en vroeg mij af of het mogelijk is om mijn DVD verzameling op een externe harddisk te zetten om deze zo continue beschikbaar te hebben op mijn harddiskrecorder. Er zit immers een USB aansluiting op deze harddiskrecorder.
Heeft iemand hier ervaring mee of dit mogelijk is, en is dit ook mogelijk voor muziek (mp3) en fotomateriaal ??

Jouw apparaat kan alleen JPEG (foto's) en MP3 (muziek) via de USB verbinding afspelen. DiVX (video) is alleen mogelijk door dit als data op een CD of DVD te branden.
DVD- films kunnen alleen van DVD-schijf worden afgespeeld.

Jouw apparaat kan alleen JPEG (foto's) en MP3 (muziek) via de USB verbinding afspelen. DiVX (video) is alleen mogelijk door dit als data op een CD of DVD te branden.
DVD- films kunnen alleen van DVD-schijf worden afgespeeld.

Dat is erg jammer...
Ik had gehoopt om films van DVD over te zetten op een externe harddisk om zo mijn verzameling continue bij de hand te hebben zonder de DVD's erbij te hoeven pakken.
Dit vind ik wel een tegenvaller. Zeker omdat de ingebouwde harddisk waarschijnlijk zijn beste tijd heeft gehad, want ik hoor steeds een harde irritante brom, die zelfs hoorbaar is als de EPG geupdated wordt. Ben bang dat ik binnenkort dus weer op zoek kan naar een nieuwe Harddisk recorder. Wordt wellicht een Mediacenter want daar zijn veel meer mogelijkheden mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan