Externe harddisk wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Hallo allemaal,

Sinds gisteravond wordt mijn externe harddisk (Western Digital My Book Essentials) niet meer herkend. Een grote ramp want er staat heel veel belangrijks op.:eek: Het is een harddisk van 1.5 TB.:eek:
Aankoopdatum: 06-08-2010
Garantieverloopdatum: 06-08-2012
Typenummer: WDBAAF0015HBK-01

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groeten,

Michaël

Laatst bewerkt:
Volgens mij zit er nog garantie op,
-1- Verschillende USB poorten proberen.
-2- verschillende PC's proberen.
-3- Als je zeker weet dat de garantie verlopen is kun je hem openschroeven en de HD eruithalen en vervolgens direct op je PC aansluiten.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Wordt de externe harde schijf ook niet als onbeheerde ruimte weergegeven in Schijfbeheer?
Zo ja, initialiseren of schijfletter toekennen.

Waarom is de data zo belangrijk? Blijkbaar vond je het niet belangrijk genoeg om er een backup van te maken.

Dat wilde ik vanochtend doen maar toen deed ie het dus niet.

harddisk niet benaderbaar

Dag,

mijn externe wd harddisk is ook niet meer benaderbaar. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. O.a. verschillende usb-poorten, andere computer. Bij eerste poging ziet pc de harddisk wel maar erna blijft alles hangen. In verkenner is de harddisk niet zichtbaar. Op de TV (met usb aansluiting) is de harddisk wel leesbaar en zijn film etc wel te openen. Waarschijnlijk is dit probleem ontstaan nadat ik per ongeluk de harddisk van de pc haalde tijdens het downloaden van bestanden naar de externe hd.

iemand een suggestie hoe ik de hd vanaf mijn pc kan benaderen???

bvd
gr
Koen

In de Apparaatbeheer staat dit: Dit apparaat werkt niet goed omdat Windows de voor dit apparaat benodigde stuurprogramma's niet kan laden. (Code 31)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan