Externe Harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taalkring

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Beste mensen,

Tijdens het copieeren van wat foto's naar de externe harde schijf is de usb verbinding tussen de computer en de externe harde schijf eruit getrokken.
De externe harde schijf is waar erg veel data op staat kan nu niet meer gelezen worden.

Als ik hem aansluit maakt hij netjes een device letter maar als ik erop klik dan komt hij met de melding, of ik de schijf wil formatteren, dat wil ik natuurlijk niet want dan ben ik alles kwijt.

Heb de harde schijf uit de behuizing gehaald en hem aangesloten op de platte kabel, het probleem blijft echter hetzelfde.

Ben ik nu echt alle data kwijt of . . . . . kan het nog gered worden.

Gr. de Taalkring

kun je het niet naar je/andere schijf gooien/slepen en daarna formatteren?

melding komt al bij het openen van de Harde schijf

Begrijp wat je bedoelt, maar als ik de drive-letter al aanklik om de harde schijf te openen dan geeft hij al de melding dat hij geformatteerd wil worden. De mappenstructuur zie ik dus niet, zo ver kom ik dus niet, was het maar waar.

misschien even bij een vriend proberen en dan op een andere zetten

good luck :thumb:

helaas

Was`dat maar waar, heb het al op verschillende machine's geprobeert. Ook met het programmatje recuva, en met linux maar is bereik de harde schijf niet.

helaas

Denk dat alle data verloren is, ik weet het in ieder geval niet. Misschien iemand onder jullie die een idee heeft??????

Gr. de Taalkring

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan