aaliyah2nd
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 nov 2009
Hoi,
gister heb ik een nieuwe externe harde schijf gekocht
. Nou deed ie al vanaf het begin moeilijk, want vista had m geïnstalleerd, maar je zag het niet bij deze computer.
Gelukkig bij schijfbeheer gekeken en daar stond ie in en nou kan ik het in deze computer zien.:thumb:
Nou ben ik op mijn werk en ik sluit de harde schijf aan zegt de pc dat het apparaat niet word herken:evil: ik kan hem niet bij schijfbeheer zien maar wel bij apparaatbeheer als onbekende apparaat onder usb controllers. Zit service pack 3 op de pc en veel restricties..(zover ik dat weet) zit er niet op, want je kan dowloaden in de c schijf komen en alles. Volgens mij hebben we wel een soort eigen netwerk, maar dat moet volgens mij niet uitmaken....
iemand enig idee wat ik moet doen?
Wil de harde schijf namelijk ook op school gebruiken
gister heb ik een nieuwe externe harde schijf gekocht

Nou ben ik op mijn werk en ik sluit de harde schijf aan zegt de pc dat het apparaat niet word herken:evil: ik kan hem niet bij schijfbeheer zien maar wel bij apparaatbeheer als onbekende apparaat onder usb controllers. Zit service pack 3 op de pc en veel restricties..(zover ik dat weet) zit er niet op, want je kan dowloaden in de c schijf komen en alles. Volgens mij hebben we wel een soort eigen netwerk, maar dat moet volgens mij niet uitmaken....
iemand enig idee wat ik moet doen?