Externe Harde Schijf enkele vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis007

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
Hey,

Ik ga binnenkort eens naar de Mediamarkt en Dixons enzo want ik ben opzoek naar een Externe Harde Schijf.

Is dit nou gewoon aansluitbaar via USB zodat je er meteen mee kunt werken of komen daar nog andere dingen bij kijken ?

Alvast Bedankt!

nee de meesten zijn gewoon via USB 2.0

2,5'' zit geen voeding bij
3,5'' zit wel een voeding bij

soms zit er bij 2,5'' ook een voeding bij maar dat is zodat USB 1.0 er ook op kan draaien

ook zijn er harde schijven met eSATA maar dan heb je wel computers nodig die eSATA hebben en tot nu toe zijn dat er niet veel

Meestal wel,

een tip:
als je een goedkopere, en betere wilt hebben, je kan er zelf een samenstellen!

Hey,

Ik ga binnenkort eens naar de Mediamarkt en Dixons enzo want ik ben opzoek naar een Externe Harde Schijf.

Is dit nou gewoon aansluitbaar via USB zodat je er meteen mee kunt werken of komen daar nog andere dingen bij kijken ?

Alvast Bedankt!

Ik heb er hier een van 3,5" en daar zit inderdaad een voeding bij. Tip: Oriënteer je alvast wat op het internet, de verkoper kan hem wel zo geweldig vinden maar dat hoeft niet zo te zijn.

ga voor een merk als Lacie of Western Digital, beide hebben goede harddisks en cases, beiden hebben Western Digital interne harde schijven, die heel goede kwaliteit hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan