externe harde schijf foetsie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renaatje123

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2009
Hallo iedereen,

Ik heb een probleempje en ik zal bij het begin beginnen.
Mijn externe harde scijf ( een WD my book) deed spontaan niets meer, ik ben hiermee naar een computerwinkel geweest en die meneer vertelde mij dat het aan de adapter lag en dat ik bij de media-markt een universele adapter moest kopen die 12 volt en 1500 Ma is. Dat heb ik gedaan en hij doet het weer echter weer maar is onvindbaar bij deze computer. bij everest en in hardware word hij wel weergegeven maar, kan er niets mee doen of veranderen. het gekke is dat die man van die computerwinkel hem ook heeft aangesloten op zn eigen pc en hij kon precies vertellen wat er op staat, hij zei ook dat ie liep als een zonnetje. echter doet hij nu erg weinig :(

Kan iemand mij helpen?

Groetjes Renaatje123

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Wordt de hd ook niet bij beheer weergegeven?

Modag

Hoi,

Dan staat hij waarschijnlijk ook bij schijfbeheer dan kan je bekijken d.m.v. rechtermuisknop op deze computer en beheren aan klikken en dan bij schijfbeheer kijken misschien zit de drive letter in de knoop met een andere drive (schijf)letter

Modag

bij schijfbeheer zelf staat alleen mijn cd-rom station (dvd (E:)) en eronder staat geen medium.
Mijn interne harde schijven staan er verder ook niet bij en er staat ook niets bij verwisselbare opslag.

Renaatje

Hoi,

Als je de externe los koppelt staan de interne er dan wel bij?

Modag

Nee, ook niet.
Heb de pc net zonder HD opnieuw opgestart en nog een keer gekeken maar er staat nog steeds alleen maar mijn cd-romstation.

Nou, het is opgelost :D

het was makkelijker dan ik dacht. ik heb namelijk gewoon systeemherstel gedaan en hem een paar dagen terug gezet en toen stond ie er wel bij!

Bedankt voor de hulp!!

Groetjes Renaatje

Goedemorgen,

Hoe simpel kan het zijn fijn dat alles weer functioneert.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan