Hoi allemaal,
Ik ben dit onderwerp al meerdere malen voorbij zien komen op "Helpmij.nl". Maar niet met 't probleem wat ik heb (of verkeerd gelezen
).
Ik heb Mijn Lacie 500GB externe schijf van mijn Pc af laten vallen toen (nog geen 40cm) ik met mijn voet achter 't kabeltje bleef hangen.
Sinds dien doet tie 't niet meer (logische hé?
). 't gaat fout zodra ik de voedingskabel erin steek. Hij begint licht te brommen, om na 5 sec een piep (zo eentje als je je PC opstart) te geven en 't daarna weer te proberen, zonder succes. Ik heb 1 probleem kunnen constateren en dat is dat uit de voedingskabel 12V/1A gezet komt in plaats van 12V/2A zoals op de transformator beschreven staat.
De kast/behuizing krijg ik helaas niet open om h'm in mijn PC te stoppen.
Weet iemand wat er kapot is, enof hoe ik die behuizing open krijg????
Bij Voorbaat Dank,
Peter Taal:thumb:
PS: Er is mij best veel aangelegen om sommige data terug te krijgen alleen mensen zoals RSE met hun loyale rekeningen gaan mij dan weer te ver!!!!
Ik ben dit onderwerp al meerdere malen voorbij zien komen op "Helpmij.nl". Maar niet met 't probleem wat ik heb (of verkeerd gelezen

Ik heb Mijn Lacie 500GB externe schijf van mijn Pc af laten vallen toen (nog geen 40cm) ik met mijn voet achter 't kabeltje bleef hangen.

De kast/behuizing krijg ik helaas niet open om h'm in mijn PC te stoppen.

Weet iemand wat er kapot is, enof hoe ik die behuizing open krijg????
Bij Voorbaat Dank,
Peter Taal:thumb:
PS: Er is mij best veel aangelegen om sommige data terug te krijgen alleen mensen zoals RSE met hun loyale rekeningen gaan mij dan weer te ver!!!!
Laatst bewerkt: