externe harde schijf niet toegewezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans67

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2005
Wanner ik mijn externe harde schijf aansluit op mijn usb poort kan ik hem wel zien in schijfbeheer maar hij heeft de status van niet toegewezen. Sluit ik de harde schijf aan op een andere pc kan ik hem zonder problemen gebruiken.Kan iemand mij helpen?

Probeer eens de USB poort in apparaatbeheer uit en weer aan te zetten (via R.muisknop).

bedankt voor je snelle reactie maar helaas je oplossing werkt niet

Welkom op Helpmij !

Kun je even merk en type opgeven.

Ik neem aan dat je XP gebruikt.
Dat je geen USB-hub gebruikt en alle USB ingangen van je PC geprobeerd hebt (voor en achter).
En je geen gele uitroeptekens in apparaatbeheer ziet.

klopt alle usb poorten zijn getest(een stick geeft ook geen problemen bijv) en ik werk onder xp
Het gekkeis dat het afgelopen week prima gewerkt heeft. De hd is vandaag wel op een andere pc aangesloten geweest. Sinds die tijd zijn er problemen

Dus hij heeft ooit wel gewerkt op jouw PC.
Ik zou zeggen probeer hem nog een keer op die andere PC dan weet je ten minste of de HD het nog doet.

Ga even naar schijfbeheer en ik neem aan dat hij daar bij staat zonder stationsletter. Klik op de externe HD via r.muisknop en kies Stationsletter en paden wijzigen. Geef hem een letter en hij zou moeten werken.

die optie heb ik wel bij mijn normale hd maar niet bij de externe hd. Hij geeft aan dat deze schijf niet is toegewezen.......Toewijzen lukt dus ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan