Marthy Mc Fly
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 okt 2010
Ik heb onlangs een WD My Passport Ultra van 500gb aangeschaft. Deze schijft is USB 3.0 compatible met USB 2.0. Als ik deze inplug op mijn systeem (W7 64bit)
dan wordt deze echter niet erkent. Na veel zoekwerk heb ik ontdekt dat er iets mist is met de USB 3.0 host controller. Als ik de drivers voor de controller opnieuw
installeer dan krijg ik het volgende:

In apparaatbeheer staat er een gele driehoek met uitroepteken.
Als ik hier stuurprogramma ga bijwerken dan krijg ik het volgende:

Als ik het schijfje inplug op de pc van mijn dochter die veel ouder is dan de mijne , dan werkt het onmiddelijk.
Ik heb ook sinds een paar dagen problemen om windows updates te installeren. Weet niet of het een met het
andere te maken heeft.
Ik zit dus even met de handen in het haar. Iemand nog enig idee wat ik nog kan proberen.
PS MB = ASUS P7P55D-E/PRO/EVO
dan wordt deze echter niet erkent. Na veel zoekwerk heb ik ontdekt dat er iets mist is met de USB 3.0 host controller. Als ik de drivers voor de controller opnieuw
installeer dan krijg ik het volgende:

In apparaatbeheer staat er een gele driehoek met uitroepteken.
Als ik hier stuurprogramma ga bijwerken dan krijg ik het volgende:

Als ik het schijfje inplug op de pc van mijn dochter die veel ouder is dan de mijne , dan werkt het onmiddelijk.
Ik heb ook sinds een paar dagen problemen om windows updates te installeren. Weet niet of het een met het
andere te maken heeft.
Ik zit dus even met de handen in het haar. Iemand nog enig idee wat ik nog kan proberen.
PS MB = ASUS P7P55D-E/PRO/EVO