Externe Harde schijf partitionneren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Ik kocht vandaag een externe Harde schijf van 640 GB. Toen ik de verkoper zegde dat ik die harde schijf zou partitioneren bekeek hij mij alsof hij het in Keulen hoorde donderen. Hij zegde mij dat men een externe Harde Schijf niet in partities verdeelt. Klopt dat? En zo ja, waarom doet men dat niet? Welke zijn dan de voordelen en/of de nadelen van het al of niet niet partitioneren?

Hoi

Wat een onzin weer van een verkoper.
Waarom zou je het niet doen???

Ja, dat vraag ik mij ook af! Waarom zou ik het niet doen? Volgens mij levert dat niets dan voordelen op. Ik zou denken: een deel van een harde schijf formatteren zorgt ervoor dat de andere delen intact blijven. Heeft iemand een andere mening? En als ik het doe (en ik zal het doen) in hoeveel (gelijke ?) delen zou ik dan de schijf moeten/kunnen verdelen?

zo zie ik het ook.en hoe je het indeelt is toch helemaal aanjezelf??

ik heb beetje hekel aan wat zo'n verkoper erover zegt.....

das idd wel een mafkees dan ja, stel je voor hahah. volgende keer dat je m ziet moet je eens vragen wanneer dattie nou eigenlijk onder zn steen uit is gekropen want als zo iemand betaald wordt om effectief te verkopen en informatie te verstrekken, dan zou die kennis toch wat beter bijgeschaaft moeten zijn. ofniet dan?

@ ElvisFannetjeh,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet wenselijk is om je vraag in die van iemand anders te stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan