Externe Harde Schijf probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een negativiteit

Wat een prutswebsite :(

Wat een NEGATIVITEIT zeg!
De meeste mensen die zulke reactie plaatsen hebben enorme afgunst en zitten zelf niet lekker in hun vel. Wel erg jammer dat je het niet voor jezelf houd en dat iedereen mee moet genieten van jouw negativiteit. Heel erg jammer...
 
Dank je Jedi voor je mening over onze site.

Maar kun je ook aangeven wat je niet goed vindt en wat we kunnen aanpassen?

Ik heb net jouw website bekeken, misschien moet het zo?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan wel aangeven wat er mis aan is hoor.

Ik kom op de website en zie reclame.
Dan vraag ik me af of een bedrijf het van z'n klanten moet hebben of van de reclame op de website.
Wat me ook stoort, en op meer sites, dus niet alleen bij jou:
Je bent een bedrijf, wat moet je dan met die nieuwsflisten ?, daar hebben we toch nieuwssites voor ?
Schoenmaker blijf bij je leest!.

Als ik dan aangeef dat ik bovenstaande punten slecht vind dan krijg ik de melding:

Je bent maar kort op onze site geweest en je hebt maar 1 pagina gezien, dus je kunt helemaa lniet zeggen dat de site slecht is.

Nou sorry hoor, maar zoals gezegd vond ik die reclame echt helemaal niks, daar hoef ik echt niet meer pagina's voor bekeken te hebben.

En dan dat belerende toontje: jij hebt niet ... dus......

En mijn eigen website, ja wat moet ik er van zeggen.....
Dat ik er gewoon wat dingen op uitprobeer ?
Dat het geen website is, maar een plek om m'n vaardigheden te testen ?

Mocht het je niet opgevallen zijn: wat je ook aanklikt, je krijgt elke keer de indexpagina met ANDERE tekst.
Ach er komt vast wel weer een keer iets anders te staan, voorlopig echter niet.

Wil je mijn echte creaties zien, kijk dan hier:
http://www.derikketik.nl/
http://antieke-klokken.net/

Wat oudere creaties:
http://portfolio.zeghet.com/firewalls/
http://portfolio.zeghet.com/aargon/
 
Laatst bewerkt:
Tsja, reclame. Surf naar elke willekeurige grote site en je vindt reclame. Zet de tv aan en je ziet reclame. Stuur je al deze sites en tv stations daarover ook een bericht?

De beoordeling op de site is zo ingesteld dat je pas na een aantal pagina's je mening kunt geven. In het begin veel last van "grappenmakers" gehad, die gelijk op "slecht" klikken en vervolgens weer vrolijk naar de volgende site huppelen.

Natuurlijk mag je op je eigen site experimenteren, maar zet de url dan niet in je profiel.

En dan dat "belerende toontje". De site is niet bedoeld voor mensen zoals jij, die alles al van pc's weten, maar voor de rest van Nederland.
Ik probeer uit te leggen wat de problemen zijn, vooral bij data recovery. In de praktijk krijg ik vaak schijven aangeboden, waar eerst allerlei tooltjes op losgelaten zijn.
Als dat allemaal is mislukt wordt pas betaalde hulp ingeroepen.
Ik probeer op helpmij.nl alleen maar wat raad te geven vanuit mijn 7 jaar lange ervaring met data recovery.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de site even wat langer bekeken.

Wat mij nog meer op viel:
(ja ik weet dat er een filosofie achter zit, maar toch vond ik het zelf niet fijn lezen)
Dan zie ik rode strepen, dan weer blauwe, dan een pijlknopje, dan een vraagteken.

Het maakt het lezen van een artikel er niet makkelijker op.

Je hebt het over een cursus website bouwen, als ik dan kijk wat er behandeld word, zie ik
overbodige dingen (hoster), maar ook dingen die vooral voor een beginneling niet te snappen zijn (php, asp)
Voor elk onderwerp die jij noemt is al een cursus te vullen. :p

Verder, als ik in je broncode kijk, dan krijg ik heel erg sterk het idee dat het gewoon
bijeen geraapte scripts zijn.
Als er een fout in je pagina zit, kun je die dan handmatig herstellen ?

Ieder z'n eigen manier van programmeren, maar ik denk zelf dat je veel meer uit je site zou kunnen halen als je de site zelfstandig zou bouwen ipv door een programma te doen. :thumb:
 
Layout is idd een kwestie van smaak.

Voor moeilijke woorden zoals PHP, JavaScript, etc. is uitleg beschikbaar en de cursus is bedoeld om de gondbeginselen en wat er mee kan worden bereikt uit te leggen.

Site is idd een verzameling van zelf geschreven (behalve twee in de bronvermelding aangegeven) Javascripts, CSS, PHP, MySql en Perl, zonder gebruikmaking van software (anders dan een gewone text editor).

Alleen de html code van de pagina's wordt gegenereerd door HTMLTransit (zet Word om in HTML). Zo kan dus de inhoud worden veranderd door een Word document aan te passen.
 
Laatst bewerkt:
hd niet helemaal beschikbaar???

Mijn probleem is het volgende;

Ik kan maar een tiende gebruiken van mijn Lacie HD! Hoe kan dat? Als ik die aansluit op mijn macbook herkent hij ook maar een tiende van de beschikbare ruimte? Het lijkt ofdat er een slot zit op de overige Gh-bites..
De eerste maal dat ik hem heb aangesloten kon ik kiezen ofdat ik de HD wou gebruiken op pc én mac dan heb ik gekozen om 30 van de 320 te delen en de rest alleen voor mac, dacht ik.... Nu kan ik er maar 30 gebruiken en de overige??? verdwenen!!!

Tnx.
 
Laatst bewerkt:
kimst Graag een nieuwe topic openen voor je probleem.
Je reageert in een topic dat niet meer actueel is en het is niet de bedoeling in te breken in iemand anders zijn topic met een vraag.
Hier gaat een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan