Externe Harde schijf Targa

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeanmi

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Deze morgen bij de Lidll een externe harde schijf gekocht Targa Databox V 1000. Externe harde schijf voor USB 2.0 (neerwaarts compatibel met USB 1.1) of eSATA-aansluiting.
Probleem is dat Windows hem niet herkend (Onbekend apparaat) hardware oplossing gestart maar niets baat.
Mijn besturingssysteem is Windows XP en mijn PC is een Pentium 4.
Wie heeft er ervaring met dit probleem en wie reikt mij de oplossing aan?
Ik heb de externe schijf als proef op een andere pc proberen aan te sluiten en ook daar lukt het niet, dus aan mijn computer zal het niet gelegen zijn.
Hartelijk dank voor alle hulp.
Met vriendelijke groet,
Jeanmi

heej,

ik heb er nog geen ervaring mee, maar als je er iets van kent moet je eens kijken naar de draadjes in je harde schijf. het kan zijn dat ze niet goed of niet aangesloten zijn.
maar als je er niets van kent zou ik gewoon gaan ruilen

mvg yannick

heej,

ik heb er nog geen ervaring mee, maar als je er iets van kent moet je eens kijken naar de draadjes in je harde schijf. het kan zijn dat ze niet goed of niet aangesloten zijn.
maar als je er niets van kent zou ik gewoon gaan ruilen

mvg yannick

Ik ga er zeker niet aan prutsen, want dan zou mijn waarborg verloren gaan.
Je denkt dat de fout dus bij de externe schijf ligt?

Ondertussen heb mijn C-schijf geformatteerd, dit heeft echter geen oplossing van het probleem gebracht. De externe harde schijf heb ik dan op een andre computer aangesloten en daar werkt het wel. Via een klein thuiswerk kan ik hem dan toch gebruiken. Raar toch
Mvg

Ondertussen heb mijn C-schijf geformatteerd, dit heeft echter geen oplossing van het probleem gebracht. De externe harde schijf heb ik dan op een andre computer aangesloten en daar werkt het wel. Via een klein thuiswerk kan ik hem dan toch gebruiken. Raar toch
Mvg

Het moet natuurlijk thuisnetwerk zijn sorry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan