Externe harde schijf (USB) werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArthurFonzarell

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
Hallo allemaal

Ik heb een Samsung 300 Gb HD in een Evertech USB 3.5"HDD SATA External Case gemonteerd nadat ik de HD eerst intern heb gepartitioneerd en geformatteerd. Intern werkt de HD prima.

Maar eenmaal in de Case beginnen de problemen. De computer herkent de schijf meestal niet en als hij dat wel doet, kan ik de inhoud wel lezen maar zodra ik iets probeer (wegsschrijven, map aanmaken) loopt de hele zaak vast.

Ik heb de USB case op twee computers aangesloten (allebei Windows XP) die normaal geen USB-problemen vertonen. Op beide PC's hetzelfde probleem...

Wie weet een oplossing?

Indien je de schijf in een pc erbij kunt hangen, kun je hem daar controleren en een chkdsk draaien, indien goed, is de interface van je behuizing niet goed.

Indien je de schijf in een pc erbij kunt hangen, kun je hem daar controleren en een chkdsk draaien, indien goed, is de interface van je behuizing niet goed.

Opmerking:
Daar hebben de laaste tijd wel heel veel mensen last van,en inderdaad zal daar de interface wel oorzaak in zijn,paar mijoen van die slechte gefabriceert???

Welkom op Helpmij.
Je vraag is verplaatst naar de juiste sectie. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan