Computerelfje
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 aug 2005
Ik heb sinds een tijd een externe harde schijf van Freecom van 160 GB.
Hier staan nogal wat belangrijke zaken op en ik had hem ook gekocht om de belangrijke zaken daarop te bewaren mocht je pc ooit chrassen dan heb je alles nog.
Ik heb een laptop met Windows xp professional.
Het systeem herkent de externe harde schijf nog wel.
Als ik onder C kijk en bij hardware staat die eronder.
Echter, in mijn computer komt de schijf bij aansluiting middels USB 2.0 niet in het rijtje te staan waardoor ik deze niet kan openen.
Ik heb de schijf boven op de computer aangesloten maar hier kan ik hem ook niet openen.
Is de harde schijf nu kapot of is er een oplossing voor?
Ik ben echt heel verdrietig want er staat veel op zoals: muziek, foto's, software.
Het zou triest zijn als ik dat allemaal kwijt ben.
Als ik in het systeem kijk bij hardware staat er ook gewoon USB apparaat voor massa opslag, maar toch kan ik hem nergens openen.
Wie helpt mij??? b.v.d.
Hier staan nogal wat belangrijke zaken op en ik had hem ook gekocht om de belangrijke zaken daarop te bewaren mocht je pc ooit chrassen dan heb je alles nog.
Ik heb een laptop met Windows xp professional.
Het systeem herkent de externe harde schijf nog wel.
Als ik onder C kijk en bij hardware staat die eronder.
Echter, in mijn computer komt de schijf bij aansluiting middels USB 2.0 niet in het rijtje te staan waardoor ik deze niet kan openen.
Ik heb de schijf boven op de computer aangesloten maar hier kan ik hem ook niet openen.
Is de harde schijf nu kapot of is er een oplossing voor?
Ik ben echt heel verdrietig want er staat veel op zoals: muziek, foto's, software.
Het zou triest zijn als ik dat allemaal kwijt ben.
Als ik in het systeem kijk bij hardware staat er ook gewoon USB apparaat voor massa opslag, maar toch kan ik hem nergens openen.
Wie helpt mij??? b.v.d.