Ik heb onlangs op deze site een externe harde schijf besteld. Toen ik deze aansloot op mijn computer (windows 7) leek alles goed te werken. De computer begon met het installeren van het stuurprogramma. Toen dit klaar was ging ik naar deze computer. Tot mijn verbazing stond de harde schijf daar niet bij. Toen ben ik naar het configuratiescherm -> hardware en geluiden -> apparaten en printers gegaan en daar stond de harde schijf wel bij: USB 2.0 SATA BRIDGE. Ik klikte deze aan en toen ging ik naar hardware. Daar zag ik USB apparaat voor massa opslag staan en het leek mij logisch dat ik deze moest hebben. Ik klikte deze aan en zag toen tot mijn verbazing dat de locatie van de harde schijf de volgende was: Port_#0001.Hub_#0008 voor zover ik weet heeft een externe harde schijf normaal F: ofzo.
Ik wil de harde schijf gebruiken om er spellen voor mijn wii op te zetten. Deze spellen kun je erop zetten met WBFS Manager 3.0. Bij dit programma moet je eerst de locatie selecteren. Hier staan alleen de volgende schijven bij: C: (interne harde schijf) Q: (Microsoft office click to run 2010 (beveiligd) en D: (CD's en DVD's)
Mijn vraag is dus eigenlijk wat ik met de locatie Port_#0001.Hub_#0008 aanmoet.
Alvast bedankt voor de hulp!!!!!!!:thumb:
Jelle
Ik wil de harde schijf gebruiken om er spellen voor mijn wii op te zetten. Deze spellen kun je erop zetten met WBFS Manager 3.0. Bij dit programma moet je eerst de locatie selecteren. Hier staan alleen de volgende schijven bij: C: (interne harde schijf) Q: (Microsoft office click to run 2010 (beveiligd) en D: (CD's en DVD's)
Mijn vraag is dus eigenlijk wat ik met de locatie Port_#0001.Hub_#0008 aanmoet.
Alvast bedankt voor de hulp!!!!!!!:thumb:
Jelle