Sinds deze avond zegt mijn externe Harde Schijf als ik deze wil openen dat de bestanden onleesbaar zijn of beschadigd, zoals je kan zien in deze foto (
). Het enige wat ik kan doen is hem formatteren maar ik wil niet al mijn bestanden kwijt zijn.
Ik heb via google een programma gevonden, Remo Recover, dat er voor zorgt dat ik mijn bestanden kan bijhouden maar ik weet niet of deze software wel echt werkt (misschien kent iemand het). Ik heb de stappen al is gevolgd in het programma en op een bepaald moment moet je de schijf aanduiden waarvan je de bestanden wilt behouden maar mijn externe harde schijf staat niet in die lijst.
Heeft iemand een idee hoe ik mijn bestanden dus zou kunnen behouden??
Alvast bedankt

Ik heb via google een programma gevonden, Remo Recover, dat er voor zorgt dat ik mijn bestanden kan bijhouden maar ik weet niet of deze software wel echt werkt (misschien kent iemand het). Ik heb de stappen al is gevolgd in het programma en op een bepaald moment moet je de schijf aanduiden waarvan je de bestanden wilt behouden maar mijn externe harde schijf staat niet in die lijst.
Heeft iemand een idee hoe ik mijn bestanden dus zou kunnen behouden??
Alvast bedankt