Externe Harde Schijf wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cobuzzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2012
Ik heb per ongeluk bij het veilig verwijderen van USB apparaten de Externe Harde Schijf ontkoppeld. Als ik nu de computer opstart is deze schijf niet meer zichtbaar. Als ik het apparaat dan op zoek, dan zegt die dat er geen stuurprogramma's zijn geïnstalleerd.

Het apparaat krijgt de volgende benaming: Cypress AT2LP RC58.

Ik heb geprobeerd een driver te vinden, maar dit is niet gelukt. Kan iemand mij hier mee helpen?

Ipp heb je helemaal geen driver nodig naast die voor de USB.
PC/notebook ook al helemaal uit gehad en opnieuw opgestart en toen de schijf aangekoppeld?

Wat zegt Apparaatbeheer (= devmgmt.msc )? Staan er apparaten met een geel uitroepteken erbij etc.?
Indien ja, en het is die Cypress AT2LP RC58: Kijk hier, download het .zip bestand, pak 'm uit en volg de instructies in het bestand AT2LPRC42.doc dat dan ook te vinden is in/onder de map waar je het hebt uitgepakt.

Tijs.

Ik heb het op een andere manier voor elkaar gekregen. Mijn vader bleek dezelfde harde schijf nog te hebben. We hebben deze uit elkaar gesloopt en omgewisseld. Toen kon ik de data er in ieder geval van af halen. Het is een oude harde schijf, dus werd ook al tijd voor een nieuwe. Maar bedankt voor de reactie in ieder geval!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan