externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

javanuden

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2005
hallo mijn zus heeft een harde schijf gekocht type(WDE1U2500E† ) nu staat hij wel bij de schijfbeheer maar niet bij deze computer is dat makkelijk uit te leggen aan een vrouw van 66jaar ze is wel van deze tijd.
alvast bedankt johan van uden

Je moet de schijf eerst formatteren om de schijf te kunnen gebruiken.
Ga naar Schijfbeheer en formatteer de schijf. Formatteer als NTFS.

harde schijf

hallo bedankt voor het berichtje
ze heeft het gedaan formatteren en nu zegt hij De bewerking is niet voltooid omdat de partitie of het volume niet is ingeschakeld. start de computer opnieuw ,om de partitie of het volume in te schakelen. dat heeft ze gedaan en komt weer het zelfde bericht op het scherm wat moet ze nu doen ?

bij apparaatbeheer de schijf inschakelen.
(als dat al is gebeurd het volgende) : klik er met de rechter muisknop op, selecteer ''stuurprogramma bijwerken'', en laat hem windows update doorzoeken.

werkt het allemaal niet, wordt het tijd om garantie te gaan claimen

Hey..Ik heb zoiets ook gehad. Ik kon ook niet updaten via win update. Ik heb toen de klantenlijn gebeld en zei gaven me een site waarvan ik de goede update kon halen. Die win upd doet het misschien dan ook niet gewoon bij haar.

te veel apparaten?

Kan het zijn dat er meer dan vier apparaten zijn aangesloten? Dat gaf bij mij in ieder geval zo'n zelfde situatie, overal zichtbaar behalve in deze computer. De oplossing is dan simpel, schakel een van de apparaten (bijv. een tweede cd-romspeler) uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan