Externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerfrank

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
hoi,

Ik heb een externe harde schijf van Western Digital, deze heb ik al een tijdje niet meer gebruikt en had hem vandaag weer nodig, ik sluit hem aan en er gebeurt niets(het apparaat maakt wel geluidjes en er brand ook een lichtje)maar er komt geen venstertje met wat ik wil doen(of bestanden laten zien of zo je weet wel, maar bij deze computer staat ook niets)

Dan ga ik naar eigenschappen bij deze computer --->hardware--> Apparaatbeheer en dan bij ''SCSI- en RAID-controllers op het plusje gedrukt en dan staat er bij SCSI/RAID Host Controller een geel uitroep tekentje bij de kantlijn!

wat moet ik doen om mijn externe harde schijf weer werkend te krijgen??

Alvast bedankt,

Groetjes Frank

Ik heb er niet oz veel verstand van, zou je me daar iets meer over kunnen vertellen, of helpen? beetje vaag zo:p

alvast bedankt

Frank

Download PcWizard2010 en geef hier je specificaties van je moederbord door (fabrikant&serienr.) Geef anders ook merk/type pc.

Moet nu ff gaan werken,kom straks nog terug of in de tussentijd moet je een ander ff verder helpen.

Je hebt een Dell Dimension 4700? Bevestig dat even.
Klik hier voor drivers downloaden als je dat type Dell hebt,anders aangeven welk type dat je wél hebt.
Wat je ook kunt doen is op "service tag" zoeken dan weet je zeker dat je de goede hebt,kijk op (waarschijnlijk) de onderkant van je pc is mijn ervaring met Dell daar staat een service-tag,kijk ff in je boekje of op de website omtrent dit.Ik hoor 't wel weer.

Voer eerst de service tag in zoals aangegeven in mijn vorige thread,normaliter wordt je dan gevraagd of je een activeX-besturingselement wilt installeren,ga daar mee akkoord dan zoekt Dell voor je uit welke drivers je nodig hebt.
Voor de volgorde van installatie kijk hier voor de handleiding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan