externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

kookaburra50

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
2c5d04a56b74f6a5e10c923998 dit en meerdere verschijnen op mijn externe schijf,wat zijn dit ???

Dit zijn cijfers en letters in een bepaalde volgorde.

Meer info graag.

Zijn het mapjes of bestandjes? Staat er ook wat in die dingen?

Met m@rio eens dat je weinig informatie geeft: De inhoud van die mappen is ook van belang.

Overigens lijkt het me (maar kijk dat na) dat het 'overblijfsels' zijn van Microsoft installatie- of update-processen.

Tijs.

Met m@rio eens dat je weinig informatie geeft: De inhoud van die mappen is ook van belang.

Overigens lijkt het me (maar kijk dat na) dat het 'overblijfsels' zijn van Microsoft installatie- of update-processen.

Tijs.

het is een toepassing staat er...toepassing(.exe) en verder staat er MRT

Rechtsklik op dat toepassing-bestand, kies Eigenschappen. Je zou in het tabblad Versie verschillende informatie kunnen opvragen, zoals beschrijving, welke 'fabrikant' het geschreven heeft etc.

Blijkt die 'fabrikant' Microsoft te zijn, dan kun je de hele map waar de toepassing in staat verwijderen, want dan is het zo'n overblijfsel van een Microsoft software-installatie of software-update.

Succes,

Tijs.

Rechtsklik op dat toepassing-bestand, kies Eigenschappen. Je zou in het tabblad Versie verschillende informatie kunnen opvragen, zoals beschrijving, welke 'fabrikant' het geschreven heeft etc.

Blijkt die 'fabrikant' Microsoft te zijn, dan kun je de hele map waar de toepassing in staat verwijderen, want dan is het zo'n overblijfsel van een Microsoft software-installatie of software-update.

Succes,

Tijs.
dank je wel !!!

Fijn dat je ermee geholpen bent! :)

Graag nog even met de muis klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan