externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritzthefox

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
k zou mezelf graag een externe harde schijf van 2TB aanschaffen
wel één die je op je t.v kunt aansluiten om films,foto's etc... te bekijken
daar ik daar een volledige leek in ben had ik graag wat hulp gekregen
wat is "prijs-kwaliteit' een goede koop en waar kan ik die eventueel kopen?
zijn er specifieke dingenwaar ik moet opleten?

alle hulp is van harte welkom

Hoi,

Heb je vraag even naar verwisselbare opslag verplaatst hoort hier even beter thuis . succes met je vraag.

WESTERN DIGITAL Elements Desktop 2TB Zwart Externe harde schijv

welke soort films(formaat?) kun je er mee afspelen en kun je die ook kopen in Belgié?

sorry als dit stomme vragen zijn maar ik ben echt een leek

ik heb een iomega MX mobile HD media player van 1TB en ben er (als leek)best tevreden over
had die gekocht in mediamarkt maar die hebben ze niet meer
dus zou ik graag overschakelen naar een ander merk en western digital lijkt me wel iets :d:d:d

ben er nog altijd niet aan uit
wat ik eigenlijk zoek is een externe harde schijf van 2TB waarmee ik films,tv-reeksen,muziek,etc...van mijn computer op de harde schijf kan plaatsen om nadien aan te sluiten op mijn t.v en dit dan (op mijn t.v ) te bekijken
ik heb een IOMEGA screenplay MX mobile HD media player van 1TB in mijn bezit en ben er best tevreden over maar ik zoek één van 2TB en iomega is nergens meer te verkrijgen
Dus zoek ik er 1 die hetzelfde kan,van goede kwaliteit is ,2TB is en liefst voor een degelijke prijs
PLEASE kan iemand me op de goede weg zetten
de Western Digital My Passport 2TB en Western Digital TV Live Streaming Media-Player WLAN lijken mij apparaten om te streamen en dat is niet wat ik zoek

western digital heeft geen ingebouwde harde schijf
dus zoek ik nog altijd een externe harde schijf van 2TB waarmee ik films,tv-reeksen,muziek,etc...van mijn computer op de harde schijf kan plaatsen om nadien aan te sluiten op mijn t.v en dit dan (op mijn t.v ) te bekijken
wat is de beste kwaliteit-prijs
niemand die me kan helpen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan