Externe harde schrijf wordt niet meer herkent door laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falkon

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2010
Hallo allemaal,

Mijn externe schijf, een Medion 1.5 TB met adapter, word niet meer herkent door mijn laptop. Telkens als ik de usb in mijn laptop steek komt er een melding van "het USB apparaat word niet herkent".
Ook als ik de schijf in een normale pc plug word hij niet herkent.
Hij heeft het nooit echt super gedaan, maar nu pakt hij hem helemaal niet meer.
Ik heb de hele inhoud van mijn laptop op die schijf gezet, omdat ik Windows opnieuw ging installeren. Ik zou er dus echt van balen als ik alles kwijt ben, dat kan eigenlijk niet

heeft iemand een, maar liever DE oplossing??

Falkon

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ik heb hem ook op een normale pc geprobeerd, maar dat wil ook niet werken

Hoi !

Schijf uit de behuizing halen en rechtstreeks in je PC plaatsen.

Waarschijnlijk kun je dan wel de inhoud van de schijf lezen.

Is dat inderdaad het geval, kun je 'n nieuwe externe behuizing aanschaffen voor 'n paar tientjes....

Greetz,

Harry.

bedankt voor je reactie Harry, maar ik wilde daar zelf niet mee gaan rotzooien.
De externe harde schijf is ook voor mijn laptop en niet voor de pc. Ik geef alleen aan dat ik getest heb of de harde schijf wel werkte op een andere pc.

Hoi !

Tja, als de schijf op geen enkele manier gezien wordt zul het het toch op mijn manier moeten proberen....

Gewoon 'n nieuwe kopen kan okk...

Greetz,

Harry.

Ik heb contact opgenomen met de fabrikant en die willen dat ik hem op ga sturen. Op het moment dat ik de antwoord mail verstuurde werd plotseling mijn schijf weer herkend(na 2 maanden ofzo).

Ik denk dat ik de fout heb gemaakt door de USB altijd zomaar uit mijn laptop te trekken als ik klaar was. Ik heb de schijf nooit "Veilig verwijderd".
Nu ik dat steeds wel doe wordt de schijf steeds opnieuw weer goed herkend.

Vraag opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan