Annodompje
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 aug 2007
Ik heb nu al meer dan een jaar een Externe harde schijf.. doet het altijd goed
.. maar sinds een maandje heb ik een nieuwe laptop met windows vista (in plaats van xp)
Nu werkt de externe harde schijf hier niet op
ik kan hem aansluiten en de drivers zijn allemaal goed geinstalleerd, als ik hem aansluit op mijn oude laptop (xp) wordt hij ook gelijk herkend, op mijn nieuwe(vista) maakt ie wel een geluidje, maar daar blijft het bij, ik kan hem niet terug vinden bij computer..
nu ben ik zelf wel wat aan het googlen geweest en vond dit:
http://www.vistainfo.nl/vista_forum/func,view/id,2892/catid,5/
beschrijft mijn geval goed en heb dan ook de instructies daar uitgevoerd.. als ik bij diskmgmt.msc ben zie ik ook een schijf zonder letter staan, (neem aan dat dit mijn externe harde schijf is.. ik heb geen andere xD) maar ik krijg het niet voor elkaar hem een letter te geven omdat ik geen opties krijg
(er zit maar 1 account op de laptop.. dus lijkt me dat die gelijk alle admin krachten heeft?? ) ik heb even een screentje erbij gestopt.. afin.. dat bracht me dus ook niet veel verder.. is er iemand die mij hier een beetje mee kan helpen? zo'n beetje alle belangerijke dingen staan erop.. en om nu alles via mijn oude laptop op een mp3 speler te zetten gaat geloof ik nog wel even duren xD

Nu werkt de externe harde schijf hier niet op

nu ben ik zelf wel wat aan het googlen geweest en vond dit:
http://www.vistainfo.nl/vista_forum/func,view/id,2892/catid,5/
beschrijft mijn geval goed en heb dan ook de instructies daar uitgevoerd.. als ik bij diskmgmt.msc ben zie ik ook een schijf zonder letter staan, (neem aan dat dit mijn externe harde schijf is.. ik heb geen andere xD) maar ik krijg het niet voor elkaar hem een letter te geven omdat ik geen opties krijg
(er zit maar 1 account op de laptop.. dus lijkt me dat die gelijk alle admin krachten heeft?? ) ik heb even een screentje erbij gestopt.. afin.. dat bracht me dus ook niet veel verder.. is er iemand die mij hier een beetje mee kan helpen? zo'n beetje alle belangerijke dingen staan erop.. en om nu alles via mijn oude laptop op een mp3 speler te zetten gaat geloof ik nog wel even duren xD
Bijlagen
Laatst bewerkt: