Externe Hardeschijf werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

beer188

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
Berichten
6
dag mensen,
ik heb al een jaar een externe harde schijf, Toshiba 640GB, hij werkte goed alleen hij kon lang niet bij zijn 640GB komen en gaf eerder al meldingen dat hij vol zat terwijl er nog maar 200 opstond, dit even voor het hele verhaal want dat is niet mijn probleem.
Nu heb ik de harde schijf van een andere computer afgehaald en aangesloten op mijn eigen computer weer waar hij het voorheen gewoon goed deed, nu als ik hem aansluit krijg ik wel de melding van een nieuw apparaat maar dan ziet hij het als een verwisselbare schijf, en hij geeft de melding dat ik een andere schijf of medium moet plaatsen.
ook in schijfbeheer staat hij niet tussen de schijven maar tussen de verwisselbare opslag.
formatteren lukt ook niet en zelf uitwerpen lukt niet. ik heb met active partition een superscan gedaan en daar herkende hij wel de schijf maar ik weet niet wat of ik er met dat programma nog wat aan kan doen? maar weet iemand hoe ik mijn schijf weer normaal kan laten werken? (er staan wel belangrijke dingen op zoals foto's van vakantie's)

Alvast bedankt!
beer188
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan