Externe hardeschijf word niet gelezen (wil inhoud behouden)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hulpnodig007

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2015
Berichten
3
Beste lezers,

Ik stopte net mijn externe hardeschijf (seagate 750 GB, bestandssysteem RAW) in mijn laptop en er stond dat ik hem moest formatteren, ik weet als ik dat doe dat ik mijn gegevens kwijt ben EN DAT WIL IK DUS VOORKOMEN!!!

Ik heb al eigenlijk overal op het internet gekeken en kwam programma's tegen als Testdisk en Recuva maar op mijn externe hardeschijf staat 111GB op en bij veel programma's moet ik de gegevens ergens anders naartoe kopiëren en daarvoor heb ik geen ruimte op mijn laptop (heb ook geen andere externe hardeschijf)

Weten jullie iets???
 
Meestal kan je met je rechtermuisknop op de hardeschijf klikken en naar " Eigenschappen " gaan, dan naar het 2de vakje van onder, en dan de eerste optie aanklikken, en dan beide hokjes aanvinken. (Sorry voor de wazige uitleg, heb namelijk mijn PC in het Engels staan :confused: )
 
Ik heb een (http://www.easeus.com/partition-recovery/) programma gedownload en ik ben bezig met een partition recovery maar mijn laptop is nu al een hele tijd bezig met die partition recovery, 10 uur nadat ik het programma startte stond hij op 15 groene streepjes en nog eens 10 uur later (dus 20 uur is hij al bezig!) staat hij nog steeds op 15 groene streepjes... Moet ik me zorgen gaan maken? Wat moet ik doen als hij mogelijk vast loopt ofzo iets? Dit kost trouwens ook enorm veel stroom dus hoop dat het niet voor niks zal zijn .....

Hardeschijf.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan