Externe hardeschijf wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

gangkill

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Goedenmiddag.

Heb vanmiddag mijn nieuwe behuizing voor mijn 640 gb samsung schijf gekocht. Ik alles in elkaar gezet. Laptop aangezet en de usb er in gedaan en aangesloten aan mijn laptop. Maar het probleem is hij herkend de externe hardeschijf niet. Hij installeert hem wel toen ik heb voor het eerst aansloot. En het in apparaat staat hij ook, maar dan staat er Generic Externa USB device. Het gaat btw om een Coolermaster Xcraft Lite. En heb zelf een asus laptop met Vista. En de drivers kon ik niet vinden op de site van coolermaster

MvG Gangkill

Het kan zijn dat ik niet reageer, ga een weekendje weg weet niet of daar internet is.

is die samsung schijf ook al gepartitioneerd en geformatteerd???

nee, dat heb ik nog niet gedaan aangezien ik hem nergens aan kon sluiten. Want beneden is er alleen een ide schijf en heb geen sata kabel bij de hand om hem in die pc te steken

Ik heb zelf helemaal geen vista,maar je moet inderdaad bij schijfbeheer zijn om de hdd te partitioneren en te formatteren.

Het is me eindelijk gelukt:d Vista herkende de hele hardeschijf niet, dus heb hem vanmorgen eens aan de dell pc gehangen en heb ik hem kunnen formatteren. Dus de vraag is opgelost:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan