Externe hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

MoniqueD

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2004
Ik ben bezig met het installeren van een externe hardeschijf. Dit lukt totaal niet. Het installeren lukt wel of dat doet hij wel, maar hij is niet te zien bij deze computer. De computer werkt met het volgende systeem:Win. 98 2e edition. De extrene hardeschijf heeft een geheugen van 80 giga en is te gebruiken van win 98. De volgende cr-rom zat erbij voor installatie: Drivers & Utilities. Drivers Support Windows & Mac OS versioen: 1.3
De instal. moest als volgt D/Genesys/USB en dan moest hij het doen, maar je snapt het al HIJ DOET HET NIET. Is er iemand die mij kan helpen? Ik heb het ook via windows XP en daar werkt het perfect.

Groetjes Monique:(

MoniqueD,
En is de harddisk al geformateerd. Zo nee dan zul je het nooit zien.

Uit je eerste vraag heb ik begrepen dat je nog een computer hebt met xp erop?
Zo ja sluit dan daar de externe harddisk aan en ga via schijfbeheer deze harddisk formateren wel als fat 32 omdat je het in een windows 98 omgeving wilt gaan gebruiken.
Dit is de makkelijkste manier.

Ik zal dit van de week even proberen. Als het niet is gelukt meld ik dit wel even.

Voor nu al vast bedankt voor deze snelle reactie.

Ook als het wel gelukt is moet je dit even melden door de vraag als opgelost te zetten.

Suc6 en graag gedaan.

Het is nog niet helemaal opgelost, maar er word aan gewerkt. Win. 98 moet via een achterdeur benader worden voor een externe hardeschijf. Ik zal de status toch even wijzigen. Sorry dat ik dit niet eerder heb gedaan, ik heb vakantie gehad.

Groetjes Monique;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan