externe hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

blue01

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2004
ik heb vandaag een externe hardeschijf gekocht van 250GB win xp geeft dat hij geinstalleerd maar bij 'deze computer' kan ik hem niet terug vinden. ik heb wel al 2 hardeschijven misschien heeft dit er iets mee te maken?

kan iemand me helpen?

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Dit kan je doen door in de configuratieschermen in categorieweergave te klikken op perstaties en onderhoud, dan op systeembeheer, dan op computerbeheer.
Er opent een nieuw venster met links een lijst. Daartussen staat bijna onderaan schijfbeheer ---> aanklikken.
Nu verschijnen de harde schijven en verwisselbare opslagapparaten in een lijst. De externe schijf staat daar ook tussen.
Je ziet de interne harde schijf(ven) met een donkerblauwe balk erboven en in de witte ruimte "in orde" staat.
De externe zal normaal nog geen kleur hebben.
Rechts klikken in de witte ruimte van die schijf, kiezen om een partitie aan te maken (primaire), dan opnieuw rechtsklikken op de witte ruimte en formateren.
Klaar.
Let wel : na het kiezen van formateren, kan je aanvinken om snel te formateren. Als je dat niet kiest, dan zal het wel redelijk lang duren voor de format klaar is.
Succes.

Greetz : Jer:cool:en.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan