externe hardeschrijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

deveron

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Hallo

Ik Heb een externe hardeschrijf van iomega van 250 GB En hij wil nijet formatteren.
Als ik hem op snel formatteren zet dan geeft hij aan dat hij het formatteren niet kan voltooien en dat doet hij ook als ik heb daarna normaal wil formatteren.
Als ik hem er dan uit haal en opnieuw er in doe en dan gewoon normaal wil formatteren dan blijft hij hangen hij doet nix en het lampje van de externe hardeschrijf gaat aan en uit maar ook als het lampje uit staat dan voel je hem tog werken maar hij doet helemaal niks maakt niet uit hoelang ik blijf wachten.
Als ik dan op annuleren druk krijg ik van de computer de melding dat het programma niet werkt.
Op de externe hardeschrijf staan geen bestanden meer die had ik gewoon verwijdert omdat hij al raar dee toen alles er af was wou ik formateren en dat heeft hij niet helemaal gedaan en als ik hem nu er in doe geeft hij schijf E aan en als ik hem dan wil openen dan geeft hij aan dat hij niet geformateert is dus dat moet ik eerst doen en dan loopt hij weer vast:(

Kan iemand mij hier aub mee helpen?

Met vriendelijke groet
Deveron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan