externe HD 250 gb de helpdesk komt er niet uit.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babette

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2001
Berichten
220
Een vraag:
Ik heb een externe Maxtor harde schijf van 250 giga aangeschaft voor videobewerken. Deze wordt aangesloten op mijn laptop en moet in twee partities ingedeeld worden.
Gegevens laptop: Acer Ferrari AMD Athlon XP 2500+
Kloksnelheid 1.86 ghz
1024 mb RAM geheugen
Het lukt niet. Niet via XP en niet via Partition Magic.
De Helpdesk is al een tijdje bezig geweest het op verschillende manieren te proberen maar het probleem is niet opgelost.
Daarom mijn hoop op een deskundige in dit team van Helpmij?
Wie heeft er een idee hoe het wel zou kunnen lukken?
Een gedeelte (voor de backup ongeveer 60 giga) in Fat32 de rest in NTFS.
als we dit proberen krijgen we steeds de melding: remaining operation cancelled....there were errors *11117 and error *4002
De Helpdesk van Acer komt er niet uit.......Misschien iemand van jullie?
Groetjes
Babette
 
Babette,

Hoe sluit jij deze harddisk aan op je laptop, firewire.
Ik heb mijn externe harddisk gewoon met PM 7 geformateerd.
Je schijf wordt wel herkend door windows?
Waarom de back-up een andere indeling dan de rest van de schijf.?
Welke versie van PM gebruik jij.
 
met firewire maar usb kan ook.
Ik heb de PM 8 versie en de schijf wordt wel herkend. Ik bedoel het station want als ik kijk bij eigenschappen is de inhoud 0 bytes!
De backup in Fat32 omdat mijn pc ook op Fat32 draait. De rest in NTFS i.v.m. videobewerken.
 
Je kunt de back-up ook op een ntsf partitie zetten hoor.
 
De link naar oplossingen van Maestro maakt dat ik er wel uitkom..
Ik heb al verschillende opties gelezen en ben heel blij dat jullie op die manier meegedacht hebben!
Bedankt!
Groetjes
Babette
 
Graag gedaan,

Laat je nog even weten of het gelukt is en hoe je het dan opgelost hebt. Daar hebben anderen dan ook weer wat aan.:D
 
Het is uiteindelijk toch gelukt met PM.
Echter.......
Ik wil via Studio 8 een film monteren op de schijf die ik daarvoor gepartitionneerd heb: 160 Gb NTFS.
Ik krijg echter deze melding:
Helaas kunt u niet opnemen. De maximale gegevenssnelheid van station G: ligt onder de benodigde gegevenssnelheid van 4444 kb/sec
Wie weet raad?
 
Het is afhankelijk van de versie firewire die jij hebt op je pc (200, 400 of 800 Mbps)
Je zal dat eerst even na moeten kijken en desnoods ge-update drivers daarvoor moeten installeren.
Anders zal je de film op je interene harddisk moeten editten en pas later wegschrijven op je externe HDD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan