Externe HD aansluiten op pc EN ps3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tdgjules

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2011
Hallo,

Ik heb een externe harde schijf van 1tb waar ik programma's, muziek, films, enz enz op heb staan. Allemaal om de ruimte op de HDD van mijn pc te besparen.
Nu heb ik vele films die ik graag ook wil bekijken op mijn tv, dus eigenlijk via mijn ps3.

nu had ik al een usb hub gekocht omdat ik te veel apparatuur heb die verbonden is met mijn pc. Op deze usb hub heb ik echter nog een paar plaatsen vrij en wat ik me nu afvroeg:
Kan ik via een usb kabel de ps3 aansluiten op de usb hub zodat ik gebruik kan maken van de externe hd?

Het is in dit geval geen optie om alles te gaan over kopiëren omdat ik daar geen zin in heb en omdat ik de hdd van de ps3 puur en alleen bestemd wil houden voor games.

Ik kan me voorstellen dat het niet zal werken, maar is er misschien een soort van splitter zodat ik de kabel van de usb hub naar de pc kan opsplitsen in een kabel naar de pc en een kabel naar de ps3?

Graag hoor ik jullie gedachten hierover en als jullie een andere manier gebruiken of beter vinden, hoor ik deze natuurlijk ook graag.

Gr Jules

Ja daar heb ik ook al aan zitten denken.

Ik heb hier een mybookworld staan maar die kan ik op een of andere manier niet werkende krijgen op windows 7 wel op windows xp, maar ik weet niet of de ps3 hem dan herkent aangezien ik niet weet wat voor soort type dat het is.

Ik zou eens moeten kijken wat zulke systemen nieuw kosten. Raad je een bepaald merk aan?

Jules

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan